7.23.2009

I have seen it ALL


WHERE? FACEBOOK

WHO? Shawnunique Fivestarbytch Phillips (RANDOM HOOD FACEOOK CHICK)

WHY? THATS A GOOD DAMN QUESTION

WHEN? PROBABLY AS SOON AS SHE HEARD THE SONG

HOW LONG? GOTTA DEAL WITH IT FOR THE REST OF HER LIFE

RESULTS? THATS A DAMN SHAME



5 comments:

Demetrius said...

lol u know thats the v shit man and she was a school girl lol

Tech Supreme said...

LMAO

Jai. said...

What the fuck?

Stick a fork in me because I am done! lol

And tell me why I just wrote a random poem that starts out like,"I am NOT a five star chick."

Im linking your post up if I put my poem on The Clearance Aisle. lol

Jai. said...

Am I tripping or does this doe-doe head have 9 or 10 stars and not 5?
Even more egregious!
lol

OcTaViUs said...

Ha!!!! Jai u wild