6.08.2009

TO DAMN MUCH

THIS IS WHY YOU SHOULD GO TO BED AT NIGHT, RATHER THAN BEING ON FACEBOOK TALKING TO A HOMIE WHO BE ON THE SAME ISH AS YOU AT NIGHT, AND THAT IS LOOKING AT CRAZY ISH ONLINE. 

IMA BLAME THIS POST ON VANDALYZM.
Van

lmfao

nigga 197 carats

1:22amAdrian

IMA HAVE TO TELL THE PEOPLE ITS YOUR FAULT I SAW THIS

LOL

1:22amVan

HAHAHA its okay

tell them its my hero


YES THAT IS THE FACEBOOK CHAT LOG 

2 comments:

Kevin said...

It's funny but too fuckin extreme for me. Shit poeple out here hurtin. Fuck around and get your potato peeled over that ish.

Nichols Accomplished said...

I peeled a potato yesterday...