3.02.2010

REASON WHY FREDDY KRUGER IS A BITCH

Random?....... I bet thats what you all are thinking right now. I have to get this off my chest though because it has been bothering me for a very long time and since another Freddy Kruger film is about to drop, it reminded me of how much BITCH is inside of him.

#ReasonWhyKrugerIsABitch:

HE KILLS PEOPLE WHILE THEY ARE ASLEEP! Come on man! It doesn't get any worse than that homie. You suppose to be such a bad ass, hardcore killer but you can't kill a nigga when they are awake??? "BITCHNESS" IS WRITTEN ALL OVER YOUR SCARED ASS FACE MAN...

Here is a quick scenario of me wanting to kill someone while they are sleeping:

Me: AY CURTIS!
CURTIS: WHAT MAN! IM ON THE TOILET!
ME: MAN IM GON' KILL THAT NIGGA ROGER TONIGHT
CURTIS: WHY TONIGHT?
ME: CUZ I KNOW HE GON' BE SLEEP AROUND 11:30
CURTIS: MAN YOU THE HARDEST NIGGA WALKING THESE STREETS. WHY YOU WANNA KILL 'EM WHILE HE'S SLEEP?
ME: *BLANK STARE*
CURTIS: (under breath) HOE NI&&A

(CURTIS AND ROGER ARE FUNNY NAMES TO ME)

See how that works?..Even your very own best friend wouldn't condone that. What's really crazy about the whole thing is, not only is he killing people in their sleep but it's the way he kills them. Cutting there heads off, stabbing them in the back, chopping chicks tits off (not really but most of the chicks he kill are always naked.) When you are sleeping and having a quality dream, you don't know what's going to happen, but you sure as hell don't think you will be slashed! Still I think I bring up a very good point about this so-called hardcore killer from Elm Street. Fuk yo set fool! I bet he couldn't mess with the crackheads from Grand Ave (hoodest street in St. Louis) in their sleep. They would go crack pipe on his ass. My point is.....if you are going to kill someone, and you are this insane killer that wears a Cosby sweater from hell, at LEAST have the balls to attempt to kill while they are awake watching American Idol or something...not when they just got done smashing a big ass fish platter from Captain Ds and have the "itis" (click here to find out what "itis" means).

WHAT DO YOU ALL THINK OF FREDDY?
COMMENT PLZ

Check out the trailer of the upcoming "Nightmare on Elm Street" (in theaters April 30th, 2010)


WITH ALL THAT $HIT TALK, I AM STILL GOING TO SEE THE MOVIE. HAHAHAHAHA! GOODNIGHT!

9 comments:

-MikeG- said...

bwahaha!
fuckin funny.
roger has it comin.
-mike-

Daft Geek said...

and i quote "they would go crack pipe on his ass"......classic

they got the dude that played roschach from the watchmen to be the new freddy

Nichols Accomplished said...

the fact that your friend's name was curtis makes this the funniest shit i have seen all year!!!

Mauri said...

wow....i neva realli thought of it that way....

lmao @ that scenario.... y did he have to be on the toilet???

defmccoy said...

Should come up with a whole skit & use that cartoon auto thing (ex: fuck shit boy)...tht would be hilarious

SweetLea said...

He's also a bitch because the way to defeat him is by not believing in him. It's like the boogie man or that weird bunny who screws chickens... You get over it after you hit about 6 or so. He prays on paranoid freaks to begin with of course he's a bitch lol.

OcTaViUs said...

i freaking love sweetlea great fucking point
how n the fuck can u not believe in someone who is killing ppl n their fucking sleep?!

Mz_SkinnieMini said...

I think its funny that you labeled this post "fred is a weak ass name" considering i know a couple of weak ass freds lol

Najee Obama said...

I think it's a little more complex than just saying he kills folks in their sleep lol.